Betalen met iDEAL
Bij iDEAL wordt u tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van uw bank. U hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalwijze wordt uw betaling direct afgeschreven. Om te betalen met iDEAL doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalwijze kiest de volgende stappen:
- Selecteer uw bank
- Selecteer uw verzendwijze en controleer nogmaals uw bestelling
- Nadat u op 'Afrekenen' klikt ontvangt u van ons per e-mail een bestelbevestiging
- U wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank
- Rond hier uw betaling af
- Vergeet niet na uw betaling terug te gaan naar de Marjo Lingerie site. Hier wordt uw bestelling afgerond en ziet u een bevestiging van uw betaling
- Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging
Betalen met Paypal
Bij ons kunt u ook via PayPal betalen. Indien u kiest om met PayPal te betalen, wordt u tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de PayPal website.
Als u nieuw bent bij PayPal kunt u zich als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien u al een PayPal account heeft, kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en de betaling bevestigen.
Op het moment van bevestigen, zal er een autorisatie worden uitgevoerd van uw PayPal account. Hierna wordt uw bestelling direct verwerkt. Zodra u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, zal het openstaande bedrag gecrediteerd worden van uw PayPal account.
Om te betalen met PayPal doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalwijze kiest de volgende stappen:
- Selecteer uw verzendwijze en controleer uw bestelling
- Nadat u op 'Afrekenen' klikt ontvangt u van ons per e-mail een bestelbevestiging
- U wordt doorgeleid naar de betaalomgeving van PayPal
- Na afronding van de betaling wordt u teruggeleid naar de Marjo Lingerie website waar u een bevestiging van de betaling ziet
- Nadat wij uw betaling hebben ontvangen (dit duurt meestal maar een paar minuten) versturen wij de goederen
- Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging
Indien u goederen terugstuurt, wordt het bedrag weer bijgeschreven op uw PayPal-account of uw bankrekening. U kunt dit zelf regelen via de PayPal website.
Bezorgt Marjo Lingerie ook in het buitenland?
Ja, wij leveren ook aan onze klanten in Belgie. Alleen i.v.m. tariefverhogingen van TNT zijn wij genoodzaakt om daarvoor € 6,95 portokosten te vragen.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Om te bestellen bij Marjo Lingerie raden wij aan een account aan te maken. Meer informatie over het aanmaken van een account vindt u onder "Mijn account".
Natuurlijk kunt u ook altijd bestellen zonder een account aan te maken, maar neem vooral de voordelen van een account door onder "Mijn account".
U zoekt doorheen onze webshop naar de producten die u graag wilt bestellen. Zodra u een artikel heeft gevonden selecteerd u uw maat en klikt u op de knop "Bestel nu". Uw product wordt nu in uw winkelwagen geplaatst.
Bent u klaar met het toevoegen van producten aan uw winkelwagen dan kunt u uw winkelwagen controleren door op de knop winkelwagen te klikken. Of rechtstreeks door naar het afrekenproces gaan door op de knop "Afrekenen" te klikken.
In het afrekenproces vult u eerst uw factuuradres in en indien u een verschillend afleveradres wilt opgeven geeft u dit ook in. U kiest hierna voor een gewenste veilige betaalwijze. Meer informatie over onze betaalwijzen vindt u onder "Betaalwijzen".
Als laatste optie selecteerd u de verzendwijze of u komt uw bestelling in één van onze winkels afhalen. Controleer hierna zeker nogmaals de bestelde producten en hun aantallen.
Heeft u alles gecontroleerd en bent u tevreden dan klikt u op "Afrekenen". Hiermee bevestigd u uw bestelling.
U wordt dan via een beveiligde verbinding doorgestuurd naar onze betaalprovider Ogone. Hier kunt u afrekenen met de door u gekozen betaalwijze.
Nadat uw bestelling is bevestigd en betaald ontvangt u van ons de bestelbevestiging en factuur (online betaling) op het door u opgegeven e-mailadres.
Als uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u van ons per e-mail een verzendbevestiging.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Indien u uw bestelling heeft geplaatst en online heeft betaald kan u best zo snel mogelijk contact opnemen met onze winkel om de verzending tegen te houden.
Ik heb geen bestel- / verzendbevestiging ontvangen?
Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van uw e-mailprogramma. Wij adviseren u uw spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht u er niet uit komen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.
Ik heb mijn bestelling binnen gekregen maar niet alle artikelen zijn geleverd is er iets mis gegaan?
Het kan zijn dat de bestelling (in geval van artikelen met verschillende maten en gewicht) opgesplitst is in meerdere pakketten. In dit geval kan het zijn dat uw zending in delen door TNT / DHL wordt bezorgd. Hier kan bijv. een dag verschil in zitten.
Het kan ook zijn dat een artikel niet direct leverbaar is. De artikelen die wel leverbaar zijn worden alvast naar u toegestuurd. Het resterende pakket zal in een later stadium naar u toegezonden worden.
Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
Nee, TNT / DHL heeft een eigen afleverroute en bezorgt van ’s ochtends 9.00 tot ’s avonds 21.00 uur (op drukke dagen tot 21.30 uur).
Kan ik via Internet ook met een cadeaubon, VVV cadeaubon -en of een Iris cheque betalen?
Nee, helaas is het momenteel nog niet mogelijk hiermee via de website af te rekenen.
Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
U kunt een voorkeur opgeven op welke dag u de bestelling wilt ontvangen, wij regelen dit dan voor U. maar natuurlijk blijven wij wel altijd afhankelijk van TNT/DHL.
Kan mijn bestelling ook op een ander afleveradres bezorgd worden?
Bij het bestellen via de website kunt u aangeven op welk adres u de artikelen geleverd wilt hebben. U kunt dus bijvoorbeeld als afleveradres het adres van bijv. uw werk opgeven.
Levert Marjo Lingerie ook in het weekend?
Ja, Marjo Lingerie levert ook op zaterdag. Dit geldt niet voor zware artikelen vanaf 30 kg, die worden op werkdagen geleverd door onze vervoerder TNT / DHL.
Moet ik extra betalen als iets wordt nageleverd?
Nee, als iets niet voorradig is en wij u iets moeten naleveren betaalt u daar geen verzendkosten voor.
Op welke manier kan ik betalen bij Marjo Lingerie?
Bij Marjo Lingerie heeft u de keuze uit verschillende betaalwijzen:
- Betalen met iDEAL
- Betalen met creditcard (visa, mastercard)
- Betalen met Paypal
- Vooruitbetalen
Waar blijft mijn bestelling?
Marjo Lingerie bezorgt van maandag tot en met zaterdag. Voorradige artikelen heeft u in de regel binnen 1 tot 2 werkdagen in huis. Bijvoorbeeld: bestelt u op vrijdag na 16.00 uur, of op zaterdag of zondag, dan heeft u uw bestelling op dinsdag in huis.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Indien u niet aanwezig bent neemt TNT / DHL het pakket weer mee en bezorgd dit pakket de volgende dag op een ander tijdstip. Indien u de tweede maal niet aanwezig bent wordt het pakket op een TNT of DHL afhaalpunt bij u in de buurt gebracht waar u deze kunt afhalen.
Zijn artikelen in mijn winkelwagen voor mij gereserveerd?
Nee, het is niet mogelijk om artikelen voor een bepaalde tijd te reserveren. Producten op de website blijven voor iedereen beschikbaar, ook al heeft u ze in uw winkelwagen gelegd of staan ze op uw verlanglijstje. Hierdoor kan het voorkomen dat een artikel tijdens het winkelen uit uw winkelwagen verdwijnt omdat iemand anders het net op dat moment gekocht heeft. Wilt u zeker zijn van uw aankoop dan adviseren wij u om het artikel direct te bestellen. Meer informatie over hoe u een bestelling plaatst, vindt u onder "Bestelproces".